Termék visszaküldés

Lépések a reklamáció folyamatában:

  • Kérjük informáljon e-mailben a reklamációról 
  • Válaszként megküldjük a kitöltendő elállási nyilatkozatot
  • A fogyasztó a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. Ebben az esetben az oda-vissza postaköltséget a vevő köteles megfizetni. Az eredeti vásárlásod szállítási költségét nem, csak a termékek vételárát áll módunkban visszafizetni.
  • Amennyiben minőségbeli vagy más egyéb kifogása van a termékkel kapcsolatban, az eset kivizsgálásra kerül és visszaküldés esetén megtérítjük Önnek a postaköltséget, az eljárást Önnek, saját költségre kell lefolytatnia a hivatalos szerveknél, ezen idő nem számít bele a 10 munkanapos visszaküldési időbe.

Visszaküldési cím postai úton:

Vojkova cesta 61, 5000 Nova Gorica, Szlovénia POSTÁN MARADÓ

  • Fontos! A visszaküldött csomagot a kísérő nyilatkozattal kérjük visszaküldeni. A nyilatkozatot kitöltve kell visszaküldeni. Mindenképp kérünk mellékelni kísérő elállási nyilatkozatot, amit e-mailben tud igényelni.

Ha a reklamációs terméken javítható hiba van, azt minél hamarabb megjavíttatjuk és saját költségünkön juttatjuk vissza a vásárló címére.

Amennyiben a termék kifogásolható/és vagy tévesen kapott áru, a szolgáltató első körben cserejavaslattal él, a vásárló ezt kizárólag akkor utasíthatja el, ha a termékkel egyéb minőségbeli probléma van.

Ha a reklamációs termék nem javítható, akkor a terméket a vásárló igénye szerint vagy kicseréljük vagy visszatérítjük a termék árát.

Az összeg visszatérítését kizárólag kitöltött elállási nyilatkozat elektronikus vagy postai úton való eljuttatása után áll módunkban elindítani, kizárólag banki átutalás formájában, és csak akkor ha a feladóvevényt továbbította e-mailben a részünkre, amin szerepel az interneten is nyomonkövethető azonosító. Postai levélként vagy csekként nem tudjuk visszaindítani a kifizetést.